Despre noi
Cu o experiență vastă în domeniu, timp în care am preluat peste zeci de mii de apeluri și am inițiat alte mii de apeluri pentru diverși consumatori, compania noastră se situează în rândul agențiilor de top în ceea ce ține de progres și eficiență garantată. Având sediul în Bistrița, rezultatele excelente și cererea crescută pentru serviciile noastre ne-au determinat să ne extindem aria de acoperire, astfel am deschis al doilea sediu DXD call center în Cluj Napoca.
Clienții dumneavoastră au nevoie de o persoană care să le asculte nevoile și care să le rezolve cerințele într-un timp scurt și cu o doză ridicată de profesionalism și promptitudine. Aici intervenim noi, DXD Call Center.
Echipa DXD este formată din profesioniști, tineri dedicați ale căror aptitudini în comunicare, înțelegere și ascultare au format valorile a ceea ce astăzi este DXD.
Agenții noștri dețin o calificare superioară și o instruire corespunzătoare, alături de care reușesc să răspundă concret și eficient la cele mai aspre provocări din partea consumatorilor, printr-o atitudine corectă și un comportament adecvat. Indiferent de tipul de serviciu, inbound sau outbound, echipa DXD este pregătită cu informațiile corecte pentru a ghida fiecare consumator spre rezultatul dorit.
Misiunea noastră
Valorile noastre: se transpun în transparență, excelență, integritate
DXD Call Center este în permanență pregătită să răspundă tuturor solicitărilor dumneavoastră, asigurând rezultate remarcabile, costuri reduse pentru compania dumneavoastră și o colaborare productivă a ambelor business-uri.
Soluționăm fiecare aspect sau problemă ce poate apărea în interacțiunea consumatorilor cu brandul dumneavoastră, oferim toate informațiile de care aceștia au nevoie și ne asigurăm de buna desfășurare a serviciilor noastre pentru a le oferi clienților dumneavoastră o experiență plăcută de customer service.
Pentru a concretiza caracterul serviciilor noastre și pentru a oferi o mai bună înțelegere a tot ceea ce ține de compania noastră, DXD oferă consultanță de specialitate clienților care doresc o creștere calitativă a productivității în compania lor și o oportunitate de colaborare cu echipa DXD.
Oferim serviciile DXD Call Center companiilor din toate domeniile de activitate, având o structură personalizată pentru fiecare și o bază de informații corectă pentru a asigura un ritm de lucru eficient!
Viziunea noastră este să ne diferențiem pe piața serviciilor de call center, atât prin soluții inovative și personalizate pentru fiecare client și domeniu în parte, cât și prin aplicarea de noi strategii care au ca scop menținerea interacțiunii cu clienții dumneavoastră într-o manieră deschisă, promptă și cu un minim de efort.
Transparență
Credem că un parteneriat de succes este susținut de încrederea reciprocă, iar acest lucru se poate realiza prin transparență totală
Excelență
Excelența serviciilor noastre se regăsește în fiecare apel încheiat cu succes și fiecare consumator mulțumit în urma interacțiunii cu unul din reprezentanții DXD.