Apeluri Outbound
Printr-o strategie personalizată pentru fiecare business în parte, agenții DXD inițiază apeluri telefonice în cadrul campaniei de Telesales, care au ca scop creșterea vânzărilor și a vizibilității brandului dumneavoastră, precum și promovarea companiei și a produselor, contribuind la scăderea costurilor de achiziție și creșterea numărului de clienți.
Agenții noștri special instruiți în serviciile de Telesales se ghidează după un script stabilit împreună cu dumneavoastră, identifică audiența brandului și nevoile individuale ale acestora, pentru a adapta o campanie de marketing potrivită pentru fiecare client.
Beneficiile unei echipe de Telesales pentru compania dumneavoastră sunt că aceștia dețin cunoștințe de specialitate în marketing și comunicare, vă reprezintă businessul cu profesionalism și încredere, cunosc barierele impuse de consumatori, iar atenția lor este îndreptată spre vânzarea organică în detrimentul celei agresive.
2. Telemarketing
Serviciile de Telemarketing sunt cheia către un portofoliu bogat de clienți și vânzări peste media obținută până la momentul respectiv.
Avantajul unei echipe de profesioniști în Telemarketing este că aceștia vă reprezintă compania cu încredere și profesionalism, într-o manieră adecvată prin care reușesc să crească vânzările, să păstreze o relație strânsă cu consumatorii dumneavoastră și să genereze noi profiluri de clienți, alături de colectarea de feedback-uri atât ale serviciilor prestate de agenții DXD cât și asupra produsului sau serviciului promovat.
Eficiența noastră constă în motivația echipei, care abordează strategii special gândite și adaptate la cerințele clienților noștri :
– Identificăm audiența principală a brandului dumneavoastră,
– Identificăm nevoia consumatorilor care poate fi satisfăcută de produsul sau serviciul promovat,
– Construim un discurs adaptat și personalizat pentru fiecare client
– Prezentăm produsul sau serviciul cu informațiile esențiale, potrivite consumatorului
– Inițiem lead-urile și procesul de vânzare
– Generăm protocolul de vânzare
– Trimitem lead-ul către compania dumneavoastră
– Cerem feed-back post-vânzare
Întregul proces de vânzare este mai ușor și accesibil cu DXD.
3. Lead Generation
Serviciul de Lead Generation de la DXD este extensia departamentului dumneavoastră de vânzări!
Operatorii DXD stabilesc o bază de date a potențialilor clienți care ar fi dispuși să achiziționeze, apoi se inițiază apeluri de Lead Generation. Deși vânzarea este obiectivul principal, prin acest serviciu se crește vizibilitatea brandului și se promovează produse și servicii.
Acest proces constă în stabilirea audienței, inițierea apelului, prezentarea avantajelor produsului promovat, identificarea unei nevoi care este satisfăcută prin produsul dumneavoastră, discuția deschisă între operatorul DXD și consumator, întrebări și răspunsuri, urmând generarea lead-ului către compania dumneavoastră sau chiar finalizarea lead-ului de către operatorul DXD.
Prin serviciul de Lead Generation, veți beneficia de:
– operatori cu experiență care vă vor reprezenta compania cu încredere și profesionalism
– veți crește rata vânzărilor directe
– consumatorii dumneavoastră vor beneficia de toate informațiile despre produsul sau serviciul de care aceștia au nevoie
– optimizarea costurilor interne prin extensia departamentului de vânzări alături de DXD
Departamentul specializat pe vânzări în timp real de la DXD este un partener de încredere pentru compania dumneavoastră!
4. Mistery Shopping
Agenții DXD specializați în Mistery Shopping au o vastă experiență în analiza managementului unui business, astfel veți avea siguranța că fiecare operațiune este obiectivă și în interesul optimizării serviciilor dumneavoastră.
Procesul după care ne ghidăm este unul complex, în care agenții specializați în Mistery Shopping de la DXD se pun în poziția clientului. Se măsoară nivelul de pregătire al angajaților, calitatea serviciilor și reacțiile primite în urma interacțiunii unui consumator cu brandul dumneavoastră. Astfel putem stabili performanța companiei, iar în funcție de rezultate se pot face ajustări care au ca scop îmbunătățirea serviciilor și ulterior, generarea unui număr mai mare de vânzări și o poziționare mai bună față de competitorii afacerii dumneavoastră.
În urma acestor servicii de la DXD, compania dumneavoastră va beneficia de:
– creșterea productivității și motivației angajaților dumneavoastră printr-un un management personalizat
– îmbunătățirea experienței consumatorilor în momentul când aceștia interacționează cu compania dumneavoastră
– îmbunătățirea serviciilor interne în vederea optimizării performanței afacerii dumneavoastră
– eficientizarea costurilor pentru un astfel de proces de evaluare al activității companiei
5. Studiu de piață
Studiul de piață vă arată poziția brandului dumneavoastră în mintea consumatorilor.
Serviciile oferite de DXD se bazează pe chestionare și cercetări ale pieței în vederea obținerii unei mai bune imagini asupra poziției efective a brandului dumneavoastră pe piață. Este o soluție calitativă care contribuie la îmbunătățirea imaginii companiei, la fidelizarea și atenția acordată clienților și la menținerea unui dialog între client și companie. Veți afla informații despre consumatori, iar aceștia vor afla la rândul lor informații despre compania dumneavoastră.
În urma chestionarelor și a sondajelor de opinie aplicate de către agenții DXD, veți cunoaște și înțelege profilul consumatorului ideal, dar și al consumatorilor ocazionali, astfel strategiile de marketing ulterioare pot fi adaptate și personalizate pentru audiența dumneavoastră.
6. Servicii post-vânzare
Serviciile post-vânzare sunt o alternativă prin care menținem consumatorii aproape de brandul dumneavoastră.
Scopul de bază al acestui serviciu este de a crea un segment de clienți fideli. Relația cu clienții vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea, nu doar prin garanția clienților fideli, cât și prin ajustarea serviciilor pentru o creștere benefică a identității brandului dumneavoastră.
Prin aceste servicii, operatorii DXD inițiază apeluri către clienții care deja au interacționat cu compania dumneavoastră, în vederea colectării feedback-ului despre serviciul sau produsul achiziționat și despre serviciile prestate de către compania dumneavoastră. Este o soluție optimă pentru a menține o relație pe termen lung între consumator și brand.
Pe lângă feedback-urile colectate, operatorii DXD pot prin intermediul serviciului post-vânzare să aplice chestionare de opinie, care au ca scop analiza serviciilor și identificarea avantajelor și dezavantajelor brandului dumneavoastră. De asemenea, se poate aplica serviciul de telemarketing prin care se pot genera noi lead-uri sau vânzări efective.