Apeluri Inbound

Apelurile primite de la consumatorii brandului dumneavoastră sunt primite și gestionate de către echipa DXD. Prin aceste servicii, clienții dumneavoastră vor fi tratați cu respect și înțelegere, printr-o comunicare rapidă și eficientă cu unul dintre operatorii DXD, cu scopul de a soluționa fiecare cerință.

1. Preluare apeluri

Clienții dumneavoastră au nevoie de un agent pregătit și capabil să răspundă la toate întrebările și cerințele lor.

În serviciul de preluare apeluri, agenții noștri răspund la întrebări cu scop informativ, întrebări frecvente, instrucțiuni, cereri și reclamații.

DXD deține o echipă instruită pentru a vă prezenta într-un business-ul într-un mod profesional. Preluarea apelurilor constă într-un proces complet, prin care unul din operatorii noștri răspunde cu informații utile pentru serviciul sau produsul achiziționat, analizează problema și aduce soluții optime pentru client.  DXD se asigură de bunul demers al conversației și de soluționarea în timp util al fiecărei cerințe pe care o primim din partea clienților. Astfel, brandul dumneavoastră se asigură de menținerea optimă a interacțiunii cu clienții și eficientizarea costurilor interne în ceea ce ține de timp și capital uman destinat unui departament de customer suport.

2. Preluare comenzi

Alături de DXD, brandul dumneavoastră poate explora noi oportunități de direct selling, rapid și eficient.

Prin sistemul de preluare comenzi de la DXD, clienții dumneavoastră vor putea plasa comenzi telefonice instant, care vor fi înregistrate și gestionate ulterior către baza de date a companiei dumneavoastră. 

Prin aceste servicii, agentul DXD preia comenzile clienților și poate explora noi oportunități de teleselling, prin care prezintă oferte, produse recomandate sau adiționale.

Prin aceste servicii, agentul DXD preia comenzile clienților și poate explora noi oportunități de teleselling, prin care prezintă oferte, produse recomandate sau adiționale. Echipa noastră este instruită conform informațiilor primite de la dumneavoastră, astfel este pregătită să ducă la bun sfârșit întregul proces de preluare a comenzii, de înregistrare a datelor clientului și al produsului sau serviciului comandat. Fiecare comandă preluată este procesată și redirecționată către compania dumneavoastră, de la momentul încheierii apelului cu clientul.

3. Help-Desk

Informațiile transmise către compania dumneavoastră vor fi redactate într-un format EXCEL și va fi trimis prin e-mail.

Help-Desk este departamentul care se ocupă în principal de primirea apelurilor care necesită informații suplimentare pentru serviciile sau produsele pe care le comercializați. Operatorii DXD pot înregistra cereri și reclamații, păreri ale clienților cu privire la serviciul/produsul achiziționat și vor furniza întotdeauna informațiile corecte, cu scopul de a facilita calitatea serviciilor oferite de compania dumneavoastră.
DXD se asigură de asistarea consumatorilor care apelează la serviciile de Help-Desk către cele mai bune soluții, atât pentru ei cât și pentru brandul dumneavoastră, toate acestea aspecte fiind înregistrate și transmise către compania dumneavoastră în cel mai scurt timp. La alegerea dumneavoastră, DXD vă poate propune o ofertă a partenerilor noștri prin care vă punem la dispoziție un sistem CRM, benefic pentru managementul contactelor și al tuturor solicitărilor din partea consumatorilor dumneavoastră. Acest sistem gestionează totalitatea apelurilor sub formă de tichete stocate într-un sistem cloud, la care are acces DXD și compania dumneavoastră. În acest sens, fiecare operațiune efectuată sau actualizată de către operatorii DXD va fi transmisă către dumneavoastră în timp real, eficientizând serviciile de apeluri inbound efectuat de compania noastră. 

4. Preluare si rezolvare reclamații

Prin serviciile de preluare și rezolvare reclamații, DXD înregistrează apelurile primite de la clienți, analizează problema, o comunică mai departe către compania dumneavoastră, verifică eligibilitatea clientului și inițiază procesul de soluționare.

Operatorii DXD vor acționa cu profesionalism și respect tuturor solicitărilor primite din partea consumatorilor, având o bază de informații reale și relevante ale companiei dumneavoastră, reușind să rezolve cu succes orice provocare întâmpină pe parcursul acestui proces. 

DXD va prelua apelurile consumatorilor venite către compania dumneavoastră, dar în cazul în care dispuneți de un sistem de eliberare tichete și evidența reclamațiilor și a contestaților, și doriți să îl dați către utilizare companiei noastre, DXD va putea înregistra, rezolva și închide tichetele primite de la clienții. Informațiile transmise către compania dumneavoastră vor fi redactate într-un format EXCEL și va fi trimis prin e-mail.  La alegerea dumneavoastră, DXD vă poate propune o ofertă a partenerilor noștri prin care vă punem la dispoziție un sistem CRM, benefic pentru managementul contactelor și al tuturor solicitărilor din partea consumatorilor dumneavoastră. Acest sistem gestionează totalitatea apelurilor sub formă de tichete stocate într-un sistem cloud, la care are acces DXD și compania dumneavoastră. În acest sens, fiecare operațiune efectuată sau actualizată de către operatorii DXD va fi transmisă către dumneavoastră în timp real, eficientizând serviciile de apeluri inbound efectuat de compania noastră.

5. Service Care

Clienții dumneavoastră doresc să simtă apreciere din partea brandului pe care îl consumă. Nevoile lor sunt prioritare pentru DXD, pentru că dorim să ne asiguram de satisfacția acestora în urma interacțiunii cu serviciile sau produsele pe care le promovați.

Grija noastră față de consumatori este una dintre valorile unui call center de succes. Sistemul de Service Care al DXD va facilita procesul de dezvoltare al companiei dumneavoastră, prin fidelizarea clienților care se declară încântați de serviciile sau produsele cu care au fost în contact, astfel putem contribui la realizarea unei campanii special gândite pentru acest segment din publicul dumneavoastră.  Abordarea DXD se bazează pe respect, credibilitate și încredere pentru consumatori, alături de experiența noastră în interacțiunea cu oamenii, fapt ce garantează succesul nostru. Cercetăm și analizăm nevoile clienților ca și grup și nevoile individuale ale acestora, reușind să venim cu soluții eficiente și personalizate pentru a satisface chiar și cele mai exigente cereri ale clienților dumneavoastră.

6. Captare lead-uri

Serviciile de captare lead-uri au în vedere explorarea oportunităților cu scopul de a transforma un apel într-un act de vânzare.

Operatorii DXD recunosc intențiile consumatorilor de a cumpăra și intră într-o discuție de vânzare prin care analizează nevoile clientului, expune într-o manieră reală satisfacția primită în urma utilizării produsului dumneavoastră și primesc informații suplimentare despre produse, oferte și companie. 

În urma campaniilor de publicitate online sau offline, consumatorii vor avea nevoie de o persoană care să le răspundă la întrebări și cerințe, iar compania dumneavoastră va avea parte de un număr ridicat de apeluri din partea clienților interesați. Prin serviciile de la DXD, operatorii noștri vor identifica lead-urile care sunt mai probabile de a se transforma în acte de vânzare directă și vor reacționa pe baza unui plan bine stabilit pentru a răspunde cu promptitudine la totalitatea cerințelor clienților dumneavoastră. Gestionarea lead-urilor prin intermediul DXD este cea mai eficientă opțiune pentru costuri flexibile și un management de succes al companiei dumneavoastră.
Suna acum