Apeluri Inbound
2. Preluare comenzi
Alături de DXD, brandul dumneavoastră poate explora noi oportunități de direct selling, rapid și eficient.
Prin sistemul de preluare comenzi de la DXD, clienții dumneavoastră vor putea plasa comenzi telefonice instant, care vor fi înregistrate și gestionate ulterior către baza de date a companiei dumneavoastră.
Prin aceste servicii, agentul DXD preia comenzile clienților și poate explora noi oportunități de teleselling, prin care prezintă oferte, produse recomandate sau adiționale.
3. Help-Desk
Informațiile transmise către compania dumneavoastră vor fi redactate într-un format EXCEL și va fi trimis prin e-mail.
4. Preluare si rezolvare reclamații
Prin serviciile de preluare și rezolvare reclamații, DXD înregistrează apelurile primite de la clienți, analizează problema, o comunică mai departe către compania dumneavoastră, verifică eligibilitatea clientului și inițiază procesul de soluționare.
Operatorii DXD vor acționa cu profesionalism și respect tuturor solicitărilor primite din partea consumatorilor, având o bază de informații reale și relevante ale companiei dumneavoastră, reușind să rezolve cu succes orice provocare întâmpină pe parcursul acestui proces.
5. Service Care
Clienții dumneavoastră doresc să simtă apreciere din partea brandului pe care îl consumă. Nevoile lor sunt prioritare pentru DXD, pentru că dorim să ne asiguram de satisfacția acestora în urma interacțiunii cu serviciile sau produsele pe care le promovați.
6. Captare lead-uri
Serviciile de captare lead-uri au în vedere explorarea oportunităților cu scopul de a transforma un apel într-un act de vânzare.
Operatorii DXD recunosc intențiile consumatorilor de a cumpăra și intră într-o discuție de vânzare prin care analizează nevoile clientului, expune într-o manieră reală satisfacția primită în urma utilizării produsului dumneavoastră și primesc informații suplimentare despre produse, oferte și companie.